دندان‌هایی برای یک عمر

خانه - دندانپزشکی زیبایی - دندان‌هایی برای یک عمر

دندان‌هایی برای یک عمر

داشتن بهداشت دهانی خوب به معنی حفاظت از لبخند خود از طریق مراجعه منظم به دندانپزشک و مراقبت از دندانها و لثه در بین جلسات چک-آپ می‌باشد. در این مرکز اطمینان حاصل می‌کنیم که شما بیشترین استفاده را از مراجعه به دندانپزشک داشته باشید، و دندان‌هایی برای یک عمر داشته باشید! ما با همکاری خودتان خدمات مراقبتی کاملی را به شما ارائه می‌کنیم، و همچنین یاد می‌دهیم که چه‌طور به کمک محصولات دندانی مناسب برای شما و خانواده، از لبخندتان در خانه محافظت کنید.

مراجعات منظم و جرم‌گیری دندان‌ها مراجعات منظم دندانپزشکی بخش مهمی از روند حفظ سلامت دهان را تشکیل می‌دهد. مواردی که در طی جلسه چک-آپ مد نظر قرار می‌گیرد، عبارتند از:

  • بررسی هر گونه مشکلی که ممکن است شما متوجه آن نشده باشید
  • کنترل دندانها از نظر حفرات پوسیدگی یا نشانه‌های اولیه آن
  • بازبینی دندانها و لثه‌ها به لحاظ ژنژویت (بیماری ساده لثه) و علائم بیماری پریودونتال (بیماری پیشرفته لثه)
  • انجام جرمگیری دقیق و کامل به همراه شستشو و پالیش دندانها

مراجعه شش ماه یکبار به دندانپزشک این امکان را برای شما فراهم می‌سازد تا با دکتر خود صحبت کنید و پاسخ هر گونه سوالی را که ممکن است در باره سلامتی دهان خود داشته باشید بگیرید. جلسات چک-آپ همچنین بهترین راه برای اطلاع یافتن از روش‌های جدید برای بهبود لبخندتان می‌باشد.

انتخاب خمیردندان و مسواک درست

انتخاب یک محصول درست، از خمیردندان و دهان‌شویه گرفته تا مسواک و نخ دندان، برای حفظ سلامتی دهان و لبخندی زیبا حائز اهمیت است. هنگام انتخاب یک خمیردندان یا مسواک جدید مطمئن شوید که محصول مورد نظر دارای برچسب تأیید وزارت بهداشت باشد. دندانپزشک هم می‌تواند با توصیه محصولات خاص برای استفاده در خانه به شما کمک کند تا دندان‌هایی برای یک عمر داشته باشید

اطلاعات بیشتر!

آیا می‌دانستید که در زمان تولد، افراد ۲۰ دندان شیری دارند که از شش‌ماهگی شروع به رویش می‌کند، و در ۲۱سالگی دیگر دندان شیری در دهان باقی نمانده، و تمامی ۳۲ دندان دائمی رویش یافته است؟

آشنایی با دندانهایتان می‌تواند مفید و سرگرم‌کننده باشد!

می‌توانید در مراجعه بعدی خود تصاویر و ویدیوهای مخصوص این موارد را در اتاق انتظار یا روی صندلی دندانپزشکی تماشا کنید!

ما را دنبال کنید